Для повернення товару слід:

  1. Зателефонувати за телефоном, вказаним на сайті;
  2. Повідомити деталі Вашого замовлення – фото накладної або інші дані, що підтверджують замовлення у нашому магазині;
  3. Вказати причину повернення товару та вислухати інструкцію та правила повернення.

Причини повернення товару:

  1. Отриманий товар не відповідає тому, що був вказаний у замовленні.
  2. Отриманий товар не вказано у накладній.
  3. Отриманий товар доставили у неналежному вигляді та якості.

Процедура повернення товару:

  1. Відмова від товару при отриманні.
  2. У разі виявлення клієнтом невідповідності після від'їзду кур'єра, клієнт повертає замовлення самостійно або викликає кур'єра нашої компанії (послуга платна).

Процедура повернення оплати за товар:

  1. У разі грошового повернення вартість товару, що повертається, буде вирахувана із суми замовлення.
  2. У разі оплати карткою повернення коштів клієнту провадиться протягом 14 робочих днів з моменту розгляду претензії, у разі прийняття позитивного рішення.
  3. При оплаті за рахунком для юридичних осіб потрібен лист від замовника, у якому зазначається сума до повернення та причина повернення.