Для повернення товару слід:
- Зателефонувати за телефоном, вказаним на сайті;
- Повідомити деталі Вашого замовлення – фото накладної або інші дані, що підтверджують замовлення у нашому магазині;
- Вказати причину повернення товару та вислухати інструкцію та правила повернення.
Причини повернення товару:
- Отриманий товар не відповідає тому, що був вказаний у замовленні.
- Отриманий товар не вказано у накладній.
- Отриманий товар доставили у неналежному вигляді та якості.
Процедура повернення товару:
- Відмова від товару при отриманні.
- У разі виявлення клієнтом невідповідності після від'їзду кур'єра, клієнт повертає замовлення самостійно або викликає кур'єра нашої компанії (послуга платна).
Процедура повернення оплати за товар:
- У разі грошового повернення вартість товару, що повертається, буде вирахувана із суми замовлення.
- У разі оплати карткою повернення коштів клієнту провадиться протягом 14 робочих днів з моменту розгляду претензії, у разі прийняття позитивного рішення.
- При оплаті за рахунком для юридичних осіб потрібен лист від замовника, у якому зазначається сума до повернення та причина повернення.